Ota yhteyttä

Harmonisoitua markkinoinnin analytiikkaa

Markkinointi on kehittynyt monikanavaiseksi ja samanlaiset markkinointikampanjat pyörivät useammissa medioissa yhtä aikaa. Kuinka pysyt selvillä siitä, mihin kanaviin yrityksesi markkinointibudjetti kannattaa käyttää? Miten voit vertailla eri kanavien tehokkuutta ja suoriutumista paremmin?

DASHBOARD

Inline Insightissa näet digimarkkinointikanaviesi suoriutumisen yhteenvetona. Yksittäisiltä raporttinäkymiltä voit seurata tuloksia kampanja- ja markkinointikanavatasolla.

  • Selkeä, reaaliaikainen dashboard -koontinäkymä
  • Kymmeniä tulosmittareita (KPI't): verkkomyynti, mainoskustannukset, konversiot, kävijämäärät, mainosnäytöt...
  • Markkinointikanavat omilla raporteillaan
  • Kampanjoiden performanssi eri kanavissa
  • Tukee yleisimpiä digimarkkinoinnin kanavia:logot_rinnakkain

 

 

Haluatko kokeilla kuinka Inline Insight toimii? Testaa demoympäristössä kuinka helppoa digimarkkinoinnin tunnuslukujen seuraaminen voi olla.

KOKEILE INLINE INSIGHT -DEMOA:

Tule kuulemaan lisää Inline Insightista syksyn webinaareihin! 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä tai varaa puolen tunnin online-esittely.

Ota yhteyttä