Ota yhteyttä

Opas: Markkinointidata 2018 -tutkimus

Kysyimme suurten kotimaisten yritysten markkinointipäättäjiltä miten asiakasdataa hyödynnetään markkinoinnissa ja myynnissä.

  • Mitä datalähteitä hyödynnetään eniten, mihin toimenpiteisiin?
  • Minkälainen data on haastavinta?
  • Mikä data on tärkeintä asiakasymmärryksen kehittämisessä?
  • Markkinoinnin teknologiainvestointien fokus vuodelle 2018 

Lue lisää

 

Opas: Tilastollinen analyysi ja upea visualisointi samassa paketissa?

Vertailemme oppaassa työkaluja, jotka ovat erikoistuneet asiakaskyselyjen ja markkinatutkimusten kehittyneeseen analysointiin ja visualisointiin.

Työkalujen pitää pelata olemassaolevien yleisten järjestelmien ja alustojen kanssa yhteen, ja pystyä tuomaan arvokasta lisäymmärrystä asiakkaista - helposti käytettävien ja jaettavien dashboardien lisäksi.

Lue Lisää

Webinaaritallenne: löydä uusia supervoimia kysynnän ja myynnin ennustamiseen

Tallennetun webinaarin sisältö sopii kaikille jotka haluavat päivittää osaamistaan ennakoivan analytiikan hyödyntämisessä. Oppivien algoritmien avulla saadaan tuotettua aiempaa älykkäämpiä ennusteita, automaattisesti ja kustannustehokkaasti. 

Videotallenteessa kerromme mm. kuinka rakennetaan koneoppiva, toimialariippumaton ennustemalli

Lue lisää

Webinaaritallenne: CASE Kyyti - etumatkaa datalähtöisellä asiakkuusohjelmalla

Rakensimme 360 asteen asiakasymmärrystä yhdistämällä tietoa Kyyti-palvelun käyttäjille toteutetusta kyselystä ja mobiilipalvelun tilausdatasta. 

Kyyti-palvelun tavoitteena on haastaa nykyinen tapa siirtyä paikasta toiseen. Dataa yhdistelemällä löysimme segmentin, jolla on potentiaalisesti suurin vaikutus käyttäytymisen muutokseen.

Lue lisää

Markkinointidata2018_web

 Webinaaritallenne: Markkinointidata 2018 -tutkimus

Kysyimme suurten kotimaisten yritysten markkinointipäättäjiltä miten asiakasdataa hyödynnetään markkinoinnissa ja myynnissä.

  • Mitä datalähteitä hyödynnetään eniten, mihin toimenpiteisiin?
  • Minkälainen data on haastavinta?
  • Mikä data on tärkeintä asiakasymmärryksen kehittämisessä?
  • Markkinoinnin teknologiainvestointien fokus vuodelle 2018 

Lue lisää

Datalähtöinen_markkinatutkimus

Opas: Datalähtöinen markkinatutkimus

Markkinatutkimus on siirtynyt staattisista powerpoint-raporteista dashboardeille. 

Kaikki merkittävät yritykset tehostavat tekemistään datalähtöisellä markkinatutkimuksella. Miksi tilata Puolassa ja Ruotsissa samantyyppinen tutkimus eri tarjoajilta, kun saman voi tehdä itse nopeammin, vähemmällä vaivalla ja edullisemmin?

Lue lisää