Ota yhteyttä

Opas: Markkinointidata 2018 -tutkimus

Kysyimme suurten kotimaisten yritysten markkinointipäättäjiltä miten asiakasdataa hyödynnetään markkinoinnissa ja myynnissä.

  • Mitä datalähteitä hyödynnetään eniten, mihin toimenpiteisiin?
  • Minkälainen data on haastavinta?
  • Mikä data on tärkeintä asiakasymmärryksen kehittämisessä?
  • Markkinoinnin teknologiainvestointien fokus vuodelle 2018 

Lue lisää

 

Opas: Tilastollinen analyysi ja upea visualisointi samassa paketissa?

Vertailemme oppaassa työkaluja, jotka ovat erikoistuneet asiakaskyselyjen ja markkinatutkimusten kehittyneeseen analysointiin ja visualisointiin.

Työkalujen pitää pelata olemassaolevien yleisten järjestelmien ja alustojen kanssa yhteen, ja pystyä tuomaan arvokasta lisäymmärrystä asiakkaista - helposti käytettävien ja jaettavien dashboardien lisäksi.

Lue Lisää

Webinaaritallenne: löydä uusia supervoimia kysynnän ja myynnin ennustamiseen

Tallennetun webinaarin sisältö sopii kaikille jotka haluavat päivittää osaamistaan ennakoivan analytiikan hyödyntämisessä. Oppivien algoritmien avulla saadaan tuotettua aiempaa älykkäämpiä ennusteita, automaattisesti ja kustannustehokkaasti. 

Videotallenteessa kerromme mm. kuinka rakennetaan koneoppiva, toimialariippumaton ennustemalli

Lue lisää

Webinaaritallenne: CASE Kyyti - etumatkaa datalähtöisellä asiakkuusohjelmalla

Rakensimme 360 asteen asiakasymmärrystä yhdistämällä tietoa Kyyti-palvelun käyttäjille toteutetusta kyselystä ja mobiilipalvelun tilausdatasta. 

Kyyti-palvelun tavoitteena on haastaa nykyinen tapa siirtyä paikasta toiseen. Dataa yhdistelemällä löysimme segmentin, jolla on potentiaalisesti suurin vaikutus käyttäytymisen muutokseen.

Lue lisää

Markkinointidata2018_web

 Webinaaritallenne: Markkinointidata 2018 -tutkimus

Kysyimme suurten kotimaisten yritysten markkinointipäättäjiltä miten asiakasdataa hyödynnetään markkinoinnissa ja myynnissä.

  • Mitä datalähteitä hyödynnetään eniten, mihin toimenpiteisiin?
  • Minkälainen data on haastavinta?
  • Mikä data on tärkeintä asiakasymmärryksen kehittämisessä?
  • Markkinoinnin teknologiainvestointien fokus vuodelle 2018 

Lue lisää

asiakasdatamarkkinoinnissa

Opas: Asiakasdata markkinoinnissa - miten sitä todellisuudessa hyödynnetään?

Kerromme oppaassa kuinka tunnettujen suomalaisyritysten markkinointijohto hyödyntää asiakkuuksiin liittyvää dataa.

Opas käsittelee mm. seuraavia aiheita:

  • Onko datasta oikeasti ymmärrystä?
  • Miten datalähteitä käytetään eri toimenpiteissä?
  • Mitä haasteita markkinointijohto kohtaa?

Lue lisää

Opas: Suomalaiset verkkokaupat Omnichannel-maailmassa 

Tutkimusraportti avaa kauppiaiden näkemyksiä verkon merkityksestä, kasvusta, asiakaskokemuksesta sekä verkon ja fyysisen myymälän symbioosista. Tutkimukseen osallistui yli 80 kotimaista verkkokauppapäättäjää. 

Lue lisää