DD2 landaritausta.jpeg
ilm_logo.png

MARKKINOINTIDATA 2018

KUUNTELE MARKKINOINTIDATA 2018 -WEBINAARITALLENNE

Kysyimme suurten kotimaisten yritysten markkinointipäättäjiltä miten asiakasdataa hyödynnetään markkinoinnin ja myynnin tekemisessä. 

Tutkimuksemme näkökulmana olivat asiakkuuteen liittyvät datalähteet, mahdollisimman konkreettisella tasolla:

  • Mitä dataa on käytettävissä, miten helposti, miten usein?
  • Mitkä ovat yleisimmät hyödyntämistavat, kuten kohdentaminen, personointi jne.
  • Millä datalla on suurin vaikutus myyntiin?
  • Mihin ollaan panostettu, mihin dataan & teknologiaan aiotaan investoida?

MIKSI TUTKIMME MARKKINOINTIDATAA?

  • Markkinointi on isossa roolissa asiakaskokemuksen ja sen kautta yrityksen kilpailukyvyn kehittämisessä.
  • Markkinointi alkaa Suomessakin kilpailla IT-osaston kanssa teknologiapanostuksista. Panostusten tavoitteena on usein nimenomaan tehostaa datan hyödyntämistä.

Kuuntele webinaaritallenne täyttämällä oheinen lomake >>