road.jpg
InlineMarket_logo_darkgrey-red.png

Video: CASE Kyyti - etumatkaa datalähtöisellä asiakkuusohjelmalla 

Lataamalla webinaarimateriaalin, kuulet kuinka rakensimme 360 asteen asiakasymmärrystä yhdistämällä tietoa Kyyti-palvelun käyttäjille toteutetusta kyselystä ja mobiilipalvelun tilausdatasta. 

Kyyti-palvelun tavoitteena on haastaa nykyinen tapa siirtyä paikasta toiseen. Dataa yhdistelemällä löysimme segmentin, jolla on potentiaalisesti suurin vaikutus käyttäytymisen muutokseen.

Webinaarin sisältö:

  • Näin rakensimme 360 asiakasymmärrystä eri tietolähteitä yhdistämällä
  • Kuinka löysimme dataa yhdistelemällä kiinnostavan asiakassegmentin
  • Vaikutukset liiketoimintaan & liikkumiskäyttäytymiseen

Webinaari kestää 30 minuuttia. Kuuntele se täyttämällä oheinen lomake.

Webinaarin isäntänä toimii Niko Päivärinta, CEO InlineMarket, ja asiakasta edustaa Kyyti-palvelun CXO Johanna Taskinen.