Ota yhteyttä

Terveisiä SCALED'16 - tapahtumasta

10.3.2016 16:53

scaled16

Mikä SCALED'16?

Suomessa ensimmäistä kertaa järjestetty markkinointiteknologian -tapahtuma Microsoft-talossa Espoossa.

Keitä oli puhumassa? Muiden muassa Saija Mahon (Mahon Digital), Sani Leino (Thinglink) Santtu Kottila (Sanoma), Simo Ahava (Reaktor), Sini Kervinen (Aller), Ilkka Lavas (City Digital) ja Andreas Korczak (Microsoft).

Pelkkää puhettako? Ei toki, lisäksi tapahtumassa ehdittiin vetää läpi neljä workshoppia ja yksi start-up gaala! Gaalan, eli pitchauskisan voiton vei Vainu.io.

Mitä jäi mieleen?

  • "Se Rolex-kello myi eniten, jonka viisarit olivat hymyä muistuttavassa, 13:50 -asennossa." -Saija Mahon
  • "Data on passiivista ja subjektiivista. Data ei kerro meille mitään. Ihmiset jotka analysoivat dataa, luovat sille merkityksen." -Simo Ahava
  • "Markkinoijat vasta harjoittelevat kuinka data ujutetaan luontevasti luovaan työhön mukaan." -Santtu Kottila
  • "Yksi avoin tekstipalaute voi vesittää tuhansiin lukuihin perustuvan analyysin tulokset." -Simo Ahava
  • "Markkinoijat ovat tänä päivänä turhia. Minä tulen tulevaisuudesta." -Janne Saarikko

Kuvia tapahtumasta löytyy Twitter-feedistä. Twitterissä tapahtuma nousi Suomen suosituimmaksi aiheeksi!